דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שואב רובוטי, כל בית זקוק לאחד כזה 

מאת    [ 26/10/2013 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 1936 פעמים ]

שואב רובוטי, כל בית זקוק לאחד כזה

בעידן של היום כולנו מקפידים על טיפוח הבית ועל ניקיונו השוטף. כשם שישנה התפתחות מואצת בתחום חומרי הניקוי על מנת לאפשר לנו שמירה על בית נקי במינימום מאמץ, כך גם בתחום הרובוטיקה והמכשירים החשמליים. שואבי אבק רובוטיים הם רובוטיקה משוכללת ומתקדמת, שמאפשרת לנו לחיות בבית ללא אבק מבלי, וכל זאת באפס מאמץ.

למה הכוונה?

ראשית, הרבה נדבר על המבנה של שואב רובוטי:  קוטרו של שואב אבק זה הוא 32 ס"מ, מה שמאפשר לו להגיע לפינות אפלות ואל מתחת לרהיטים ללא כל צורך להזיזם. שואב זה תוכנן והונדס להיות מסוגל לעבוד באופן עצמאי ללא מגע יד אדם וללא מאמץ מצידכם או דרישה לנוכחותכם בזמן העבודה שלו. את השואב הזה ניתן לתכנת מראש בצורה  קלה ונוחה, להגדיר עבורו את שטח העבודה הרצוי ואת עוצמת השאיבה בה אתם מעוניינים. במובן זה, אלו מכם הגרים בבית דו מפלסי יכולים להיות רגועים מפני חבלה של השאוב בעקבות נפילה במדרגות כמו גם היתקלות במכשולים: אוב זה מצויד במנגנון "קיר וירטואלי". הווה אומר, הוא מאובזר בחיישנים אשר תפקידם לזהות מכשולים כגון חפצים, מדרגות וכדומה. הלכלוך נאסף לתוך מיכל המיועד לכך, ושם הוא מתפצל לשני מיכלים קטנים יותר בהתאם לגודל הלכלוך שהצטבר- האבק מאוחסן במיכל אחד ואילו הגרגירים והלכלוך הגדול יותר מאוחסנים במיכל השני. לשואב רובוטי זה יש שתי מברשות צד, שתפקידן לאפשר לו לנקות ולשאוב שטח גדול יותר.

למי מיודע שואב אבק רובוטי?

פשוט לכולם!  החל לאלו מכם שפשוט אוהבים בית נקי באופן עקבי, המשך לאלו מכם המגדלים חיות מחמד ונאלצים להתמודד עם שערות , כדורי שיער ופרווה ברחבי הבית, אלו מכם הרגישים לאבק ולקרדיט האבק, או בעליי קשיי נשימה כגון אסטמה  ברמה זו או אחרת, וכלה בקשישים או בעלי מוגבלויות פיזיות. זכרו- שואב אבק רובוטי פועל "על דעת עצמו" בהתאם לדרישות שלכם. אינכם צריכים לדחוף אותו, להניע אותו, להרים אותו או לתפעל אותו. כל שעליכם לעשות הוא לתכנת אותו בהתאם למטלות שאתם מייעדים עבורו.

שימוש יומיומי:

את השואב ניתן לטעון לאחר השימוש על מנת להכין אותו לשימוש הבא. שואב אבק רובוטי הוא חלק אינטגרלי מבית נקי, ולמעשה, כל מי שרכש אותו לא מבין כיצד הסתדר עד כה. אתם יכולים להשוות את המצאתו להמצאת מכונת הכביסה. האם מישהו היום מעלה על דעתו כי עד לפני כמה עשרות שנים כל הכביסה היתה מכובסת באופן ידני? כמה זמן, כוח ומאמץ דרשה פעולה זו? וכמה היום הכל קל ופשוט יותר? ממש בלחיצת כפתור...

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב